Klacht: Ik vind de buschauffeur een nare man

op 14 februari 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn vriendin en ik stapten in op het station zwolle in bus 200. Ik groette de buschauffeur vriendelijk, maar hij keek me al chagrijnig aan en zij niks(is opzich geen probleen). Vervolgens wouden we uitstappen bij halte katwolderplein/centrum zwolle. We drukten op de stop knop maar hij ree gewoon door. Bij de volgende halte drukten we weer op de stop knop. Bij deze halte gebeurde precies hetzelfd, alleen konden we net optijd naar voren lopen om te zeggen dat we er uit moesten. Hij vroeg ‘ow hadden jullie op de stop knop gedrukt?’. Vervolgens ging er iets mis met uitchecken. Ik vroeg wat ik moest doen en hij ‘geen idee’. Toen zijn we maar uitgestapt en moesten we een heel eind terug lopen ( wat het grootste probleem is natuurlijk). Wij vonden de buschauffeur erg chagerijnig, want hij had gewoon geen zin om ons te helpen. Wij vinden dit een zeer kwalijke zaak!

Als de buschauffeur goed op de stop knoppen Let en gewoon wil helpen als iemand een vraag heeft..

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Julian plette