Klacht: Ik raad iedereen af om voor Oxxio te kiezen

op 06 oktober 2017 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik raad iedereen af om voor Oxxio te kiezen. Ik heb er zelf 2 jaar bijgezeten en er klopt niks van. Helaas is het niet alleen bij mij maar bij heel veel mensen ben ik achter gekomen.
Ik heb altijd alles netjes betaald zoals afgesproken is. Helaas krijg ik nog een extra rekening van bijna 1200 euro omdat ik me afgemeld heb bij oxxio i.v.m een verhuizing. Tot mijn grote verbazing hebben veel meer bekende van mij dit probleem gehad en moesten ze allemaal een hoog bedrag betalen toen ze weg gingen.

De werknemers die je aan de telefoon krijgt via de klantenservice staan je wel netjes te woord. Tot mijn grote verbazing geven ze mij ook nog is helemaal gelijk dat dit helemaal niet kan alleen moet ik wel het bedrag betalen anders komen er deurwaarders of komt het voor de rechter.

Ben benieuwd hoe het afloopt.

Dat het opgelost wordt. Helaas kan dit alleen met een rechter of geschillencommissie geeft oxxio aan.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:34 geantwoord

Beste Maray,

Bedankt voor jouw bericht. We vinden het erg jammer dat onze eerdere beantwoording van jouw klacht kennelijk onduidelijk is. Omdat we dit punt al langs verschillende kanalen uitvoerig met je besproken hebben, kies ik ervoor niet opnieuw in herhaling te treden.

Om aan duidelijkheid niets te wensen over laten, de in rekening gebrachte jaar-en eindnota's zijn gebaseerd op meterstanden die je zelf hebt doorgegeven. Wanneer je het hier niet mee eens bent, adviseren we je een opleverrapport met meterstanden aan te leveren. Wanneer de meterstanden hierop afwijken van de standen die je eerder zelf hebt doorgegeven, gaan we graag voor je na of deze meterstanden gecorrigeerd kunnen worden. Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Rodney
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Vahlkamp