Klacht: Ik ontvang facturen met verkeerde abonnements bedragen

op 07 september 2015 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten dat per 3/9/2015 in zou gaan echter sinds 3 maanden worden er vreemde abonnementskosten afgeschreven.

even de historie ik betaalde altijd 20,– aan abonnement (inclusief BTW) en natuurlijk als ik boven de bundel uitging de extra gespreks/internetkosten.

Ik heb in juni van dit jaar mijn abonnement verlengd. Contract 889397 totaalprijs 26,euro per maand (inclusief BTW) ingaand op 3/9/2015.

Echter krijg ik nu de volgende rekeningen:

factuurnr 676221568 abonnementskosten 28,92 (excl. btw) = 35,00
factuurnr 675379024 abonnementskosten 28,92 (excl. btw) = 35,00
factuurnr 677648551 abonnementskosten 28,92 (excl. btw) = 35,00. Dit wordt trouwens 2x opgevoerd. Echter er wordt ook een negatief bedrag opgevoerd.

Allereerst dat afspraken nagekomen worden. Tot 3/9 betaal ik mijn oude tarief van 20,-- per maand inclusief BTW. Ik accepteer dat ik meerkosten kan en zal hebben voor buiten bundel minuten/MB's/SMS-jes

Vanaf 3/9 betaal ik het in contract 889397 afgesproken bedrag van 26,-- euro per maand (is inclusief BTW).

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rvanaurich