Klacht: Ik moet ten onrechte betlan + admin kosten + intrum justitia + blokkade

op 24 april 2017 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb al eerder een klacht ingediend na een tiental mails over en weer.

Sinds ik als AOWer van OVP gratis reizen gebruik maak hoef ik geen saldo op OV te hebben. Het OV systeem voorziet niet in OVP verrekening. Dus heb ik zelf het saldo op nul gezet d.m.v. tergugboeking en bijstorting, zie bijlage als bewijs. Dit is wettelijk toegestaan.

OV heeft mijn vorge klacht niet beantwoord. Stuurt mij nu een dreigbrief om te betalen. En dat terwijl ik geen saldo meer nodig heb omdat ik gratis OVP reis.

OV wordt hierbij verzocht met een tegenbewijs te komen.

Het incassoburo zal van mij het bijgevoegde bewijsstuk krijgen en op grond daarvan de casus nietig verklaren. U draagt zelf dan de kosten.

Bevestigen dat alles okay is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Reactie van de melder van de klacht George Philip Birney

3 maanden geleden - Ik heb op hun website nog gekeken naar mijn saldo en die blijkt nog steeds op plus 15 Euro te staan, al meer dan anderhalve maand niet bijgewerkt. Het is dus duidelijk dat het OV-chipkaart financiele administratie systeem inclusief personeel niet naar behoren werkt. Tot op heden te dage heb ik geen reaktie van OV-chipkaart gekregen op mijn klacht.nl vermeldingen. Ik heb hen wederom deze bijlage gestuurd met een begeleidend schrijven. Uiteindelijk zal ik via door hen ingeschakelde Intrum Justitia de casus nietig laten verklaren, op hun kosten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door George Philip Birney