Klacht: Ik mis 2 schroeven bij de scharnieren

Ghislaine72 op 11 september 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb online komplement scharnieren in een zakje van vier gekocht 7 stuks gekocht en bij 2 zakjes miste ik bij elk 1 schroef. Het zijn 2 schroeven van t scharnier die in de kastwand zouden moeten komen. Ik kan nu dus 2 scharnieren niet gebruiken. In theorie 1 scharnier als ik er 1 uit t scharnier in een ander zou zetten.

Het zou fijn zijn als jullie nog 2 van deze schroeven zouden kunnen nasturen zodat ik alle scharnieren ook kan gebruiken.

Ik verneem t graag van jullie.
Factuurdatum is 2021-09-04
Bestel nummer is 1222285855
Artikelnummer is ART30214504 KOMPL as 4 st.
Verzend eenheid RFFW5HWS6
Oerlemans
Hulsbefgstraat 72
5045 BG Tilburg

In afwachting van een positieve reactie met vriendelijke groet

Ghislaine Oerlemans

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag nog 2 schroeven per post ontvangen zodat ik de gekochte scharnieren op de juiste wijze kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghislaine72