Klacht: Ik mag niet inloggen op MIJN AH omdat ik in het buitenland ben, hoe zo?

[email protected] op 01 maart 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inloggen lukt niet. Ben ik mijn wachtwoord vergeten? Nee, maar ok ik maak wel een nieuwe aan. Krijg bericht in mailbox dat het succesvol ik afgerond. Maar inloggen, ho maar. Uw e-mailadres correspondeert niet met uw wachtwoord, oh.
Dat heb ik toch net opnieuw aangemaakt! Nog enkele pogingen gedaan, zelfde resultaat. Tijdens chat met klantenservice wordt gezegd dat ik niet kan inloggen omdat ik waarschijnlijk in het buitenland ben of VPN gebruik. Wat heeft dat er nu mee te maken? Het probleem is bekend en het kan wel even duren voor het is opgelost. Maar hoe lang is even . . . Het komt niet tot een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Ik weer kan inloggen op MIJN AH.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]