Klacht: Ik krijg ongevraagd voortdurend emails van uw bedrijf

op 28 juni 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dag, ik ben ontzettend geirriteerd door het voortdurend ontvangen van emails. Ik wil deze niet!!! Ik heb wel een dozijn keer aangegeven dat u hiermee moet stoppen. Toch blijft u hiermee doorgaan. Als u denkt me hiermee een plezier te doen, dan hebt u het mis. In tegendeel, ik ben geneigd via de media mijn beklag hierover te doen.

Hoogachtend, Mr W F de Jong

Gewenste Oplossing:

Stop met het sturen van uw mails

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 29 juni 2017 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wim,

Vervelend om te vernemen dat u nog steeds mails ontvangt. Dit is niet onze bedoeling.

Voor de zekerheid zal ik uw mail-adres doorzetten naar de ICT-afdeling. Zo zijn wij zeker dat uw mail-adres uit de database verwijderd wordt. Het is ontzettend vervelend om ongewenst e-mails te ontvangen.
Excuses voor de geleden ongemakken.

Het duurt maximaal 2 werkdagen, maar daarna zult u geen mails meer moeten ontvangen.

Wanneer u nog vragen heeft, aarzel dan niet om even contact op te nemen.

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Wim De Jong