Klacht: Ik krijg geen installatiepakket

op 13 mei 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Voor een nieuwbouwwoning heb ik een nieuw pakket aangevraagd. Ik krijg echter geen installatiepakket. Intern lijkt mij enorm veel problemen te hebben omdat men dit als verhuizing aanmerkt (ik ben op het oude adres al klant van Caiway) maar dat wil ik niet omdat ik dan niet op twee adressen al een werkende internetverbinding kan hebben.

Wanneer ik een installatiepakket voor internet heb zodat ik op de nieuwe woning al een werkende internet heb.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 13 mei 2020 om 08:55 geantwoord

Geachte heer Diks,

De bestelling die u heeft gedaan, is nu ingevoerd als nieuwe bestelling. Ik zie dat het verwerken van de bestelling wat langer heeft geduurd. Onze excuses hiervoor.

De bestelling is voor u verwerkt en de verzending is al uitgevoerd. U krijgt dus uiteraard gewoon een installatiepakket. Ik zie dat de levering gepland staat voor vandaag. U kunt de levering volgen via : https:jouw.postnl.nltrack-and-trace3STSDU0109045-NL-3404DG

U krijgt een sms zodra u de installatie kunt voltooien.

Wij zullen deze klacht sluiten. Mocht u nog vragen hebben dan horen we het uiteraard graag. U kunt ons bereiken via Facebook, Twitter, WhatsApp of de live chat op onze website.

Jeanine
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door MCDI