Klacht: Ik krijg geen antwoord per mail

op 17 januari 2014 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Beste,

Ik heb reeds twee maal een vraag via Oxxio contact gesteld. De vraag is wat ik bij een bepaald opgegeven jaargebruik betaal inclusief alles, dus echt het totaal bedrag per jaar zonder dat ik word verrast door andere kosten (van andere aanbieders). De eerste keer (131015-007769 – 15-10-2013) is hier telefonisch op gereageerd, ik heb gevraagd mij e.e.a. in een mail te bevestigen, wat nooit is gebeurd. De tweede maal heb ik ook een mail gestuurd (131220-004173 – 20-12-2013), zonder resultaat. Daarna heb ik gebeld en mij is wederom beloofd binnen 5 werkdagen een mail te sturen met de bevestiging van de kosten waar ik om heb gevraagd.

Groeten

Een gedegen antwoord per mail, inclusief informatie over aanvullende voorwaarden van de actie waar we eventueel rekening mee moeten houden.

Aanvullend wil ik kwijt dat dit mij geen warm gevoel geeft om überhaupt nog klant te worden van Oxxio!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Heeft op 20 januari 2014 om 13:10 geantwoord

Ik heb nog steeds geenn antwoord per mail gekregen. Geen enkele tegemoetkoming in de oplossing die ik wens. Slechte klantenservice, ik ben nu sinds oktober bezig simpelweg de jaarkosten bij een bepaald verbruik per mail te ontvangen. Zonder succes.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 20 januari 2014 om 13:50 geantwoord

We hebben telefonisch contact opgenomen om aan te geven dat al onze informatie verkrijgbaar en inzichtelijk is op onze site www.oxxio.nl en via onze gratis aanmeldlijn 0800-1401.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Oxxio beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door DVAN