Klacht: ik krijg bij aankoop een kanskaart hema winweken

op 12 september 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

ik vul code in en voor ik het weet moet ik opgeven dat ik een abbonnement op de postcodeloterij neem, zonder dat ik nu precies ook -ook dat nog- als ik geen abonnement neem ik toch deelneem aan de winwekenactie.

u lokt mij binnen met Hema en ik krijg postcodeloterij. een associatie die niet past bij de aanname van ik ben bij Hema en die naar de klant een beeld van de Hema geeft dat u niet moet willen, nl dat u zelf de prijzen niet kunt betalen en dat u daarom slinks de mensen wegleidt naar een derde partij. schande!

ik wil helemaal niks te maken hebben met postcodeloterij als ik mij inschrijf voor een winwekenfestival van de Hema. zo simpel is dat en u moet uw afdeling marketing maar eens duidelijk zeggen dat zij in dit geval de plank volledig hebben misgeslagen want er blijft een nare smaak over terwijl het toch de bedoeling was dat Hema een positief merkbeeld is wordt of weet ik wat. die marketingjongens nou daar ben je mooi klaar mee.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door koenpost