Klacht: ik kan niet verlengen

op 01 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Bij Tele2 mobiel is het mogelijk om 4 maanden voor de einddatum van het contract te verlengen. Dat was ook mijn bedoeling, maar helaas. Het blijkt namelijk dat met het overgaan van 3g naar 4g Tele2 mij een fictieve geboortedatum heeft gegeven ( 29-02-1904 ) en op mijn rijbewijs staat natuurlijk een andere geboortedatum ( 13-04-1960 ) En daarom is het onmogelijk om mijn abonnement te verlengen. Na vele mails, telefoontjes en persoonlijke berichten via facebook ben ik nu bijna 3 weken verder en nog steeds geen meter opgeschoten. Iedere keer krijg ik hetzelfde antwoord, dat ze ermee bezig zijn en dat ik geduld moet hebben, want alleen een hogere afdeling kan dit probleem oplossen, wat dus nog steeds niet is gebeurd. Bij mij is de maat vol.

Ik ben tevreden als ik per direct mijn abonnement bij Tele2 kan beëindigen, want volgens mij is dit contract niet eens rechtsgeldig???

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lian Vermeer