Klacht: Ik kan niet mijn boeken bestllen

op 25 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al een paar dagen in kontakt te komen met van dijk maar het lukt niet. En ik probeerde al te in loggen op mijn account maar het lukt niet.

Klant nummer BW0548

Gewenste Oplossing:

Waneer ik kan met jullie kontakt nemen en mijn boeken bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 26 juli 2017 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Kauder,

Wij vinden het vervelend dat u niet kunt inloggen via onze website.

Om u goed verder te kunnen helpen moeten wij persoonsgegevens aan u doorgeven waarmee u kunt inloggen/uw wachtwoord wijzigen. Wij hebben u daarom een e-mail gestuurd naar het e-mailadres wat u bij uw gegevens hebt ingevuld.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geholpen.

Vriendelijke groet,

^Annemiek
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door WanessaKauder