Klacht: Ik kan niet mijn boeken bestllen

op 25 juli 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 26 juli 2017 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Kauder,

Wij vinden het vervelend dat u niet kunt inloggen via onze website.

Om u goed verder te kunnen helpen moeten wij persoonsgegevens aan u doorgeven waarmee u kunt inloggen/uw wachtwoord wijzigen. Wij hebben u daarom een e-mail gestuurd naar het e-mailadres wat u bij uw gegevens hebt ingevuld.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geholpen.

Vriendelijke groet,

^Annemiek
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door WanessaKauder