Klacht: Ik kan niet mijn boeken bestllen

op 25 juli 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 26 juli 2017 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Kauder,

Wij vinden het vervelend dat u niet kunt inloggen via onze website.

Om u goed verder te kunnen helpen moeten wij persoonsgegevens aan u doorgeven waarmee u kunt inloggen/uw wachtwoord wijzigen. Wij hebben u daarom een e-mail gestuurd naar het e-mailadres wat u bij uw gegevens hebt ingevuld.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geholpen.

Vriendelijke groet,

^Annemiek
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door WanessaKauder