Klacht: Ik kan mijn producten niet retourneren

op 17 mei 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb 3 producten besteld waarvan 2 ervan van waardeloze kwaliteit zijn, knopen missen, maat mouwen en lengte stroken voor geen centimeter. Hele slechte kwaliteit stof. Ik wil deze dus retourneren en na eindeloos zoeken op de site kun je dit via je ordernummer, Gedaan, krijg ik 2 tickets en na 1 dag bericht ‘tickets solved’. Terwijl er niets gebeurd is. Ik heb nu weer de shippingsdetails gevraagd maar nu niet eens meer een ticket bevestiging. Dit klopt dus niet en ik kan geen telefoonnummer van ze vinden.

Op het moment dat ik shipping details heb en mijn geld terug heb, zoals op de site staat vermeld dat dit binnen 30 dagen mogelijk is.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 21:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mw Koopman