Klacht: Ik kan mijn Groupon niet verzilveren

op 10 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Een tijd geleden hebben mijn vrienden en ik een aantal groupies gekocht voor pizzeria non-profit te Zwijndrecht. Nu hebben we al twee weken willen reserveren bij dit restaurant, maar telkens zijn ze gesloten (ik weet noet of ze op vakantie zijn want dat staat nergens). Volgend Groupon is dit de laatste week dat onze groupons nog geldig zijn. Ik hoop dat ik of mijn geld terug krijg of gewoon kan reserveren en niet voor een gesloten zaak sta. In ieder geval kijken wij uit naar een oplossing

Geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 12 augustus 2016 om 16:56 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Mahjour,

Bedankt voor uw bericht.

Omdat u geen gebruik hebt kunnen maken van deze deal hebben wij de mogelijk om deze deal voor u terug te betalen in Groupon-credits. Een terugbetaling op uw rekening is in dit geval niet meer mogelijk.

Credits zijn een betaalmiddel dat u kunt gebruiken voor elke deal die wij aanbieden via onze website. Eén credit staat gelijk aan één euro en is een jaar geldig vanaf het moment van storten op het account.

Bij het afrekenen kunt u ‘verreken het bedrag met credits’ aanvinken. Uw credits zullen dan het totaalbedrag verminderen. Een eventueel restbedrag dient u bij te betalen. Mocht u credits overhouden, dan worden deze automatisch weer op uw Groupon-account teruggestort.

U kunt uw creditoverzicht bekijken op www.groupon.nl via Mijn Account > Mijn credits.

Indien u de credits wilt ontvangen adviseren wij u om telefonisch of per mail contact met ons op te nemen.

Telefonisch zijn wij te bereiken van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 19.00 en zaterdag van 9.00 tot 17.00 op het telefoonnnummer 020 43 50 369.
Mailen kan naar klantenservice@groupon.nl. In dit geval ontvang je binnen 24 uur een reactie.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Homa