Klacht: ik kan mijn gewonnen fashioncheque niet activeren

op 18 september 2018 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een fashioncheque gewonnen bij de postcodeloterij, maar ik kan hem niet activeren op www.fashioncheque.nlpostcodeloterij. De site geeft aan niet veilig te zijn. Ik kan hierdoor mijn pasje niet activeren.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat het pasje geactiveerd wordt zodat ik het saldo kan gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door basalet@hotmail.com