Klacht: Ik kan mijn gespecificeerde eind afrekening niet inzien

op 14 februari 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Op 1 februari 2018 kreeg ik een mail van NLE met de mededeling , Wij hebben de eindafrekening voor u opgemaakt en u krijgt geld terug. In mijn NLE kon ik de gespecificeerde eind afrekening inzien. Toen ik op mijn NLE keek stond daar dat het 24 uur kon duren voordat mijn gespecificeerde rekening zichtbaar was.Oke daar kan ik mee leven , maar tot op heden 14 dagen later is er nog steeds niks te zien op mijn NLE. Ik heb al gebeld en gemaild maar er gebeurt helemaal niks. Als NLE de rekening al opgemaakt heeft hoe moeilijk kan het dan zijn om een pdf in mijn NLE te zetten

Ik wil dat NLE binnen 3 dagen mijn gespecificeerde eind afrekening in mijn NLE zet. Als dit te moeilijk voor hun is dat mogen ze het ook per post naar mij toesturen

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 15 februari 2018 om 17:28 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer u de specificaties van uw eindnota niet kunt inzien. Uit onze gegevens blijkt dat u reeds contact had met onze Klantenservice hierover en dat zij u uitleg gaven over het ontbreken van de specificatie.

Deze specificatie hebben wij kunnen achterhalen in onze administratie en zojuist per post naar u toegestuurd. U ontvangt deze binnen enkele dagen.

Mocht u hierover nog vragen hebben, horen wij het graag.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door gerdah