Klacht: ik kan internetbankieren niet gebruiken

op 15 mei 2020 over ING in de categorie Banken

ik heb al een tijdje de app om mee te bankieren. Werkt prima. Maar,nu is mijn mobiele telefoon er plotseling mee opgehouden en dan blijk je dus niet meer te kunnen bankieren via internet. Ik kan nu dus niks. Als ik inlog via internet moet ik het via de app bevestigen,wat dus niet kan. !!!I Ik kan nu dus niks. Geen rekeningen betalen, geen saldo informatie bekijken en geen spaargeld overhevelen!!!

Als ik naast mijn app, ook mijn internetbankieren kan gebruiken, zonder combinatie van de twee.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

ING

Heeft op 15 mei 2020 om 19:38 geantwoord

Goedenavond E. Plantinga,

Wat ontzettend frustrerend dat je telefoon ermee opgehouden is. Dit beperkt echt het gebruik van Mijn ING omdat inloggen nu uberhaupt niet mogelijk is.

Ben je op (korte) termijn van plan om een andere telefoon te nemen? Want dit lijkt mij de meest voor de hand liggende optie om weer toegang te krijgen.

Wanneer je op korte termijn niet van plan bent een vervangend toestel te nemen, kun je overwegen om de ING Scanner aan te vragen. Meer informatie hierover is hier te vinden: https:www.ing.nlparticuliermobiel-en-internetbankiereninternetbankierenscannerindex.html

Jeroen
ING Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 17 mei 2020 om 20:22 geantwoord

Zoals ik eerder heb aangegeven kan ik niet internetbankieren, omdat ik mijn opdrachten moet bevestigen met mijn mobiel. En die is weg ter reparatie. De scanner kun je alleen aanvragen via internetbankieren. Dus....geen oplossing voor mij.

Alle klachten die gemeld zijn door Epla