Klacht: Ik hoor al weken niks van vliegwinkel.nl

op 16 mei 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb 4 tickets naar Barcelona geboekt, heen 2 mei terug 6 mei. Ik hoor helaas helemaal niks van ze, ze reageren nergens op. Boekingsnummer is:VW-3865828

IK wil vouchers of het liefst mijn geld terug.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 18 mei 2020 om 15:59 geantwoord

Beste Ilonka,

Ik zie dat de vouchers zijn uitgegeven door de KLM. Ik heb deze per e-mail nog een keer verstuurd. Check voor de zekerheid ook je ongewenste mail of spam folder. Wellicht dat het daar op binnenkomt.

Mocht je niks hebben ontvangen dan kan je contact opnemen met de KLM.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vliegwinkel Klantenservice
Taina

Heeft op 18 mei 2020 om 20:05 geantwoord

KLM bellen heeft geen zin. Die verwijzen mij door naar de Vliegwinkel.nl.

Ik hoor het graag.

Ilonka

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

4 maanden geleden - Ik heb geen vouchers ontangen. Zie nu wel iets van een vage mail voorbij komen waar 25 euro op staat. Mijn tickets waren totaal rond de 500 euro. KLM bellen heeft geen zin. Die verwijzen mij door naar de Vliegwinkel.nl.Kunnen jullie vouchers sturen naar mijn email adres [email protected] voor het juiste bedrag.Ik hoor het graag.Ilonka

Bericht van Vliegwinkel.nl

4 maanden geleden - Beste Ilinka,Wat vervelend dat de vouchers niet goed zijn aangekomen.KLM heeft aangegeven hoe we deze vouchers kunnen versturen. Dat hebben we nu twee maal gedaan. Mocht het alsnog niet goed zijn gegaan wil ik je toch vragen contact op te nemen met KLM. We hebben verder geen inzage in de vouchers van KLM.Met vriendelijke groet,Klantenservice Vliegwinkel.nl Moniek

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]