Klacht: ik heb twee lampen bij gamma gekocht

op 24 mei 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

ik heb twee lampen bij gamma gekocht typ no 5220/11/16 en typ no 52222/11/16 daar zaten van die spiraal vormige spaarlampen in toen alles was aangesloten deden de lampen het perfect maar na een half uur gingen ze knipperen en gingen ze uit daarna heb ik 3 wat led Philips lampen a 6 euro per stuk gekocht en deze doen het wel normaal een hele avond ik heb tegen gamma gezegd dat dat niet normaal is want er zaten lampen bij dan ga je ervan uit dat het goed is maar die adviseerde een klacht bij jullie in te dienen want zo goedkoop waren die lampen ook weer niet 5520 koste toch 36 euro 52222 69,95 ik hoop dat ik daar jullie mijn ongenoegen heb kenbaar gemaakt met vriendelijke groet de heer w vdn burg punter 2 3123 bm schiedam

als ik gecomposteerd voor de extra lampen die ik heb moeten kopen om het product goed te laten functioneren

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 06 juni 2016 om 14:35 geantwoord

Geachte heer van den Burg,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met Philips.

Mijn collega heeft u 3 vervangende lampen opgestuurd. Hopelijk zijn deze in goede order ontvangen. Ons service center heeft de lampen op 26 mei opgestuurd.

Heeft u nog overige vragen over een Philips verlichtings product, aarzel dan niet om deze aan ons voor te leggen (00800-74454775).
Dat kan altijd via de website:

Met vriendelijke groeten,

Kirsten