Klacht: Ik heb mijn bestelling nog niet gekregen

op 11 mei 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 01/05/2016 een bestelling gedaan van een Simply Stracght borstel van 39,00 € , het bedrag is wel al van mijn rekening gegaan op 03/05/2016 !!!!!!!!!! De levering is tussen 2 a 5 dagen !!!!!!!!! Kunnen jullie mij daar over iets laten weten .

Vriendelijke groeten
Van Bocxlaer Lutgard
Beukenlaan 65 9320 Erembodegem

Gewenste Oplossing:

Het is mijn eerste bestelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 11 mei 2016 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Naar aanleiding van uw klacht, hebben wij u geprobeerd telefonisch te contacteren. Helaas tevergeefs.

Na controle is wel gebleken dat uw bestelling op 6 mei jongstleden is geleverd op het afleveradres welke u heeft opgegeven.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Lutgard