Klacht: Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

op 16 juni 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Beste,

Afgelopen vrijdag 11 juni heb ik bij jullie pizza besteld bij domino’s. We wouden er nog iets bij dus toen hebben we twee verschillende bestellingen besteld. We kregen keurig optijd de eerste bestelling maar de tweede kwam maar niet aan. Na meerdere keren een update van Uber te hebben gevraagd besloot ik om zelf maar te bellen naar Domino’s. Daar gaven ze aan dat Uber eats de bestelling helemaal niet had doorgegeven naar domino’s, maar we hebben er wel voor betaald. De medewerker bij domino’s gaf aan om contact op te nemen met jullie en de klacht te melden, wij hebben daarna niks ontvangen vanuit jullie, niet eens een e-mail. Uiteindelijk kreeg ik pas na anderhalf uur de tweede bestelling van domino’s, maar alleen maar omdat ik had gebeld. Als ik geen actie had genomen hadden we wel moeten betalen voor de pizza’s maar hadden we niks ontvangen. Omdat we visite hadden vind ik heb niet kunnen dat maar de helft van de gasten kon eten en de andere helft zo lang moest wachten.

Ik vind dat we in ieder geval ons geld terug moeten krijgen. Het was een fout via Uber eats en we hebben de bestelling uiteindelijk veel te laat gekregen.

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee verder helpen
Vriendelijke groet,

Liv Beijerinck

[email protected]
0615615559

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Livbey