Klacht: Ik heb geld naar mijn eigen bank overgemaakt en het is nooit aangekomen!

op 28 juni 2021 over ING in de categorie Banken

Ik heb mijn huurgeld naar mijn andere bank rekening gestort. Van ing naar ABN. Het is er afgeschreven maar nooit aangekomen!. Ik heb ter controle 1 cent overgemaakt en dat is wel aangekomen. Dit kan echt niet. Ik moet mijn huur betalen! Dit is een fout van ing en dan moet ik ook nog eens voor de betalingsonderzoek betalen? Terwijl ik al het bewijs hier heb. Wat is dit voor een service ? Ik ben een student. Hoe verwacht je dat ik voor een onderzoek ga betalen als mijn huurgeld van mijn woning verdwijnt?

Ik moet binnen 24 uur het geld hebben. Ik moet mijn huur betalen. Dit kan echt niet

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 maand geleden - Hallo Luc2424, Goed dat je contact opneemt! We kunnen deze transactie voor je onderzoeken. Omdat het geen transactie in een andere valuta, of naar het buitenland is worden daarvoor geen kosten berekend. Het spijt me dat je daarover verkeerd ben geinformeerd. De verwerkingsduur van een overschrijving naar een andere bank is maximaal 3 werkdagen. We kunnen pas een onderzoek voor je opstarten als deze voorbij zijn. Wanneer heb je de betaling precies ingesteld? Hoor het graag even van je! Groet, Lysanne ING Webcare

Bericht van ING

1 maand geleden - Hallo Luc2424, Mogen wij er van uit gaan dat je probleem is opgelost? Zo niet, kun je dan nog de vraag van mijn collega beantwoorden? Vriendelijke groet, Margreet ING Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 30 juni 2021 om 10:16 geantwoord

Beste Luc2424,

We hebben geen reactie meer mogen ontvangen op onze vraag. We gaan er dan ook vanuit dat het probleem is opgelost en sluiten de klacht.

Mocht je toch nog vragen hebben over je transactie neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Vriendelijke groet,

Yvonne