Klacht: Ik heb geen klacht. maar wil mijn tevredenheid tonen.

op 25 mei 2021 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een iPad besteld bij Bel Simpel. Was daar toch niet geheel tevreden over.Dat lag aan mij en niet aan Bel Simpel. Terug gestuurd en het geld volledig terug ontvangen. Grote klasse. Service met een hoofdletter.
Hartelijk bedankt voor de perfecte behandeling.
Jan de Jonge

Gewenste Oplossing:

Zeer tevreden, zie bovenstaande.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 25 mei 2021 om 17:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jan de Jonge