Klacht: Ik heb een vraag over tuinstoelpoten ,ik kan wachten word niet teruggebeld krijg een on klantvriendelijke benadering door Lucia Werkzaam bij l.Bakker in Hilversum

op 14 februari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte dames/Heren,
Bij deze wil ik doorgeven dat ik op een onprettige manier bejegend ben door ene Lucia werkzaam bij Leen Bakker in Hilversum!! Ik bel zou worden doorverbonden de lijn word afgebroken ,ik bel nog 2x er word niet opgenomen ik zou worden doorverbonden.! Bij deze mijn vraag:Ik heb vorig jaar een donkerblauwe kunststof Barbados ronde tuintafel bij Leen Bakker gekocht ,door de wind is er een poot weggewaaid ,mijn vraag is kan ik gewoon 4 poten weer kopen ,in afwachting van antwoord verblijf ik ,u kunt antwoorden per mail mijn mail is:brendafullwood55@gmail.com met vriendelijke groet mevr.B.M.Fullwood

Wanneer ik 4 poten donkerblauw kan kopen van het merk Barbados.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr.Fullwood