Klacht: Ik heb een verificatie code maar weet niet waar ik het moet invullen

op 30 juni 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 28 augustus 2017 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wijzigen
De oplossing in dit geval is dat de klant contact opneemt via een van de verschillende manieren. Dat mag via Email, telefoon, twitter, facebook maar ook via de post. Als de klant contact opneemt en zijn ordernummer of emailadres doorgeeft dan kunnen wij op basis daarvan een oplossing aanbieden. In dit geval kan er helaas geen oplossing komen door het invullen van een formulier op klacht.nl, maar is het echt de bedoeling dat de klant zelf contact met ons opneemt!

Vriendelijke groeten,
Kasper | Beltegoed.nl
E-mail: support@beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jantje0