Klacht: Ik heb een klacht m.b.t de benadering van enkele telefonistes die je te woord staan als je belt i.v.m. problemen met de c.v ketel

op 19 december 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb in April een nieuwe c.v. ketel gekregen. In September begonnen de problemen toen ik de c.v. aan wilde zetten. De druk viel weg. en dat gebeurde sindsdien geregeld . Het enige wat ik als antwoord kreeg dat ik de ketel bij moest vullen. Ook werd er gezegd U moet ergens een lekkage hebben in huis. deze kon ik niet vinden. Maar een afspraak maken voor een monteur werd er niet gemaakt.Als ik belde kreeg ik ook als antwoord als de monteur komt en hij moet bijvullen moet U hiervoor betalen. Ik heb het gevoel dat ik niet serieus werd genomen .
27 Okt. ben ik naar WoonopMaat gegaan en de situatie uitgelegd. Zij hebben toen gebeld. Ik werd gebeld voor een afspraak en er werd excuses aangeboden en tegelijkertijd werd er aangegeven dat ik eigenlijk op verkeerde momenten belde. Ik vraag er echt niet om of de c.v. problemen geeft in een weekend. Ik heb Goddank ook echt vriendelijke telefonistes aan de lijn gehad. Als ik vanaf 17 Sept. bel t/m.
17 December is er meer aan de hand dan bijvullen en is het geen gekke vraag of er een monteur langs kan komen Dan heb ik niets aan het antwoord U moet bijvullen mw. dat heb ik nu al 11 x gedaan.
Gisteren kwam er een monteur langs en vandaag een monteur om het probleem te verhelpen. Over de monteurs niets anders dan lof !!!
Dames ik begrijp dat het niet altijd gemakkelijk is om klanten te woord te staan. Maar als ik in een weekend bel en er wordt gezegd U wordt binnen 7 uur teruggebeld en het gebeurd en ik bel na die 7 uur terug en ik wordt vervolgens weer van het kastje naar de muur gestuurd,terwijl ik het erg koud heb is het niet gek dat ik wanhopig wordt van het weinige inlevingsvermogen wat me tegemoet komt.
Ik ben niet het type wat verbaal uitpakt ,had ik dit wel moeten doen om gehoord te worden?

Nu 19 December voel ik me eindelijk serieus genomen, monteurs die me menselijk tegemoet treden en mijn onmacht begrijpen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 20 december 2017 om 09:47 geantwoord

Geachte mevrouw Van Diepen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst willen wij u via deze weg onze welgemeende excuses aanbieden voor de gang van zaken en het ongemak dat u hierdoor hebt ervaren.

In april 2017 is er door ons een nieuwe cv ketel geplaatst in uw woning. Het is uiteraard erg vervelend als u na 5 maanden problemen ervaart aan uw cv ketel. Op 16 september jl. hebben wij de eerste melding van u ontvangen omtrent de te lage waterdruk. Telefonisch is er aangegeven dat u eerst dient bij te vullen. Op 25 oktober jl. heeft u wederom contact met ons opgenomen omtrent dezelfde storing. Tijdens dit gesprek is er aangegeven dat u zou gaan bijvullen en op het moment dat dit niet zou lukken, zou u contact met ons opnemen.

Op 27 oktober jl. heeft u nogmaals contact met ons opgenomen met wederom de zelfde storing aan de cv ketel. Hierop is op 31 oktober een monteur bij u langs geweest en is e installatie voor u bijgevuld. De monteur heeft tevens uitgelegd hoe u in de toekomst het beste kunt bijvullen.

Helaas heeft dit niet mogen baten en is er vanaf 13 december meerdere keren contact geweest in verband met de te lage waterdruk. De monteur is op 18 december bij u geweest en constateerde een lekkage in het leidingwerk. Er is een vervolgafspraak met u gemaakt voor de volgende dag en is de lekkage verholpen. Wij hopen met dit bezoek het probleem opgelost te hebben. Intern zullen wij in gesprek gaan met de betreffende medewerkers.

Fijn om te vernemen dat u tevreden bent geweest met de werkzaamheden van onze monteurs. Dit stellen wij zeer op prijs.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. van Diepen