Klacht: Ik heb een incasso gekregen

op 15 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik had niet genoeg op me bank staan max 1 euro heb vandaag mail gekregen ik weet niet hoe dat komt maar ik wil het weg hebben

Waneer dit weg is zonder dat er geld wordt gepakt bn ik tevereden

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Adyen

1 week geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal, incasso en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen. De incasso is gedaan door een bedrijf waarvoor wij de betalingen verwerken, bijvoorbeeld een bedrijf waarbij u een abonnement heeft. Als u informatie over de betaling naar support@adyen.com stuurt, zullen wij proberen de transactie te achterhalen. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Zelihaz