Klacht: Ik heb een incasso gekregen

op 15 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik had niet genoeg op me bank staan max 1 euro heb vandaag mail gekregen ik weet niet hoe dat komt maar ik wil het weg hebben

Waneer dit weg is zonder dat er geld wordt gepakt bn ik tevereden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Adyen

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal, incasso en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen. De incasso is gedaan door een bedrijf waarvoor wij de betalingen verwerken, bijvoorbeeld een bedrijf waarbij u een abonnement heeft. Als u informatie over de betaling naar support@adyen.com stuurt, zullen wij proberen de transactie te achterhalen. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 juli 2017 om 13:55 geantwoord

Beste Zeliha,

Ik heb geen reactie meer mogen ontvangen op deze eerdere conversatie van juni. Ik hoor het graag als u meer vragen heeft over deze situatie of als u nog andere vragen heeft. In de toekomst kunt u ook contact met ons opnemen via support@adyen.com

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Zelihaz