Klacht: Ik heb een bestelling gedaan maar heb twee x betaald

op 02 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mijn heer/ mevrouw,

Afgelopen zaterdag heb ik een bestelling bij jullie gedaan en ik heb er maar EEN besteld maar ik heb het bedrag 2 keer betaald zag ik op mijn bankrekening. Ik wil mijn bestelling nog steeds hebben , alleen wil ik het bedrag wat ik een keer teveel betaald heb wel graag terug gestort hebben. Hoe gaat dit opgelost worden en hoelang gaat het duren voor dit bedrag terug gestort is op mijn rekening ?

Mvg

Angelo koppenaal

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb, die ik teveel betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 augustus 2016 om 19:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zien inderdaad dat u de order dubbel heeft betaald.

Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling van EUR 137.19 voor u verzorgen.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Raadpleeg de volgende link voor de verwerkingstijden van terugbetalingen: https://www.lightinthebox.com/download/ec11af0d-ebb0-4a1b-9d53-b919e05b1f49

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Angelork