Klacht: Ik heb een bestelling gedaan in begin juni betaald met nu nog steeds geen pakket ontvangen kan dit zo maar . Ik wil mijn geld terug als ik geen pakket zal ontvangen

op 18 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een bestelling gedaan begin juni en betaald met VISA nog steeds niets ontvangen kan ik mijn geld terug als ik niets ontvang. Wie zijn de personen die dat leveren hebt u daar contactgegevens van aub.

Ik ben absolut niet tevreden kan u daar verandering in brengen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

5 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:33 geantwoord

Geachte Ginette Doom,

nav uw verzoek op Klacht.nl het volgende.
Wij hebben u meerdere malen gevraagd naar uw bestelnummer, zodat wij uw klacht kunnen behandelen.
Helaas hebben wij niets van u gehoord gaan en wij gaan er van uit dat de klacht opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, kunt u graag weer een verzoek gaarne o.v.v een bestelnummer.

Mvrgr.

LITB klantenservice