Klacht: ik heb deze week de margriet niet ontvangen en dat juist voor Kerst

op 22 december 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 07 februari 2018 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hage,
Allereerst onze excuses voor onze late reactie.
Wij hebben elkaar telefonisch gesproken en zullen u een Libelle toesturen die u binnen 5 werkdagen kunnen verwachten.
Nogmaals excuses voor het ongemak, mochten wij u nog ergens mee van dienst zijn horen wij dat graag.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door anny hage-broos