Klacht: Ik heb al meerdere malen geen krant ontvangen!

op 17 juni 2021 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb de vorige week zaterdag, gisteren en vandaag wederom geen krant ontvangen, ik word hier doodziek van! Telkens beloven jullie beterschap maar in de praktijk verandert er niets. Zodra het kan heeft u een abonnee minder, bah, bah!

Gewenste Oplossing:

Wat denk je zelf?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 17 juni 2021 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Stoffels,

Wij vinden het uitermate vervelend dat U al een aantal malen binnen korte tijd geen krant heeft ontvangen.
Uiteraard zullen wij dit melden bij onze distributie, zodat de bezorger hierop wordt aangesproken.
Helaas is het niet mogelijk om de krant na te leveren. Wel zullen de niet ontvangen kranten worden gecrediteerd.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

Paula Gennotte-Luijs
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
31 (0)46-4117600
[email protected]
delimburger.nl | mediahuislimburg.nl

De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

De Limburger bestaat 175 jaar. Bekijk onze documentaire

Alle klachten die gemeld zijn door John Stoffels