Klacht: Ik heb al maanden geen folders ontvangen.

op 13 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

ik ontvang al enkele maanden geen folders meer van o.a. kruitvat,mediamarkt ,aldie hoogvliet,etc. die meestal in een netjes plastic verpakking op maandag bij mij in de brievenbus werdengedeponeerd.
heb een keer gezien dat iemand een groot aantal pakketten in een papiercontainer bij ons in de buurt gooide maar weet niet of dit ook de missende folders waren.

als ik weer wekelijks de folders krijg

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 september 2018 om 12:40 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas hebben we u telefonisch niet kunnen bereiken om u te kunnen informeren over het bezorgen in uw wijk.
Voor vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op 0900-8774636.

Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door h.schulp