Klacht: Ik hang al vamaf 11-09-2017 aan de lijn over een niet geleverde bedtelling

op 20 september 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 09-09-2017 heb ik een Super Juicer besteld en betaald voor EUR 227
Geen enkele toezegging gekregen Men doet alsof hun fout mijn fout is
Ik heb uiteindelijk afgelopen vrijdag gesteld dat ik de juicer zaterdag in huis met hebben. Niets gekregen.
Ik wil nu direct mijn geld terug op mijn bankrekening NL29RABO 0108500047

Gewenste Oplossing:

Ik wil excuses en onmiddellijk mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 29 september 2017 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste W. Bemelmans,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw klacht gelijk even onder de loep genomen.

U heeft een account bij ons met het het volgende e-mailadres; w.bemelmans@solcon.nl. Wij hebben alle door u geplaatste bestellingen nagelopen en u heeft geen bestelling bij ons geplaatst voor een slowjuicer.

Toch zouden wij u graag willen vragen om naar de betaling te kijken die u heeft gedaan voor de slow-juicer en dan zouden wij graag het ordernummer van u willen noteren wat begint met 202. Het kan namelijk het geval zijn dat u een bestelling heeft gedaan onder een ander e-mailadres en wij willen dit graag voor u oplossen.

In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Met vriendelijke groet,

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ik zit met rotte druiven