Klacht: ik gebruik geen simoly abonement

op 20 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 24 juli 2012 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Jammer dat de simkaart van de klant niet naar behoren werkt en dat er onduidelijkheid is ontstaan over een factuur. Bij vragen over of problemen met onze diensten kan er contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Wanneer er een melding wordt gemaakt wordt er alles aan gedaan om het issue te onderzoeken en z.s.m. met een passende oplossing te komen. Daarnaast kan de klant ook terecht op ons forum, waar forumleden en medewerkers actief zijn om elkaar te helpen. https://forum.tele2.nl/

Alle klachten die gemeld zijn door alicetinrabia