Klacht: IK ERGER ME NIET LANGER AAN DEZE ROT CLUB!

op 28 januari 2018 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Belsimpel is het slechtste bedrijf waar ik ooit zaken mee deed. Ik kocht gelukkig geen erg dure Asus telefoon bij Belsimpel. Met deze telefoon kon ik niet normaal bellen omdat de microfoon niet goed werkte. Dit probleem bestond vanaf de eerste dag dat ik het toestel had en velen hebben hetzelfde probleem met Asus telefoons. Na vele telefoontjes met elke keer weer een andere Belsimpel-Oen aan de telefoon, is het toestel uiteindelijk naar Asus gestuurd met als resultaat: 3 weken geen toestel, toen het terugkwam was het probleem niet verholpen en mijn schermbeveiliging was beschadigd! Belsimpel nam hiervoor geen verantwoordelijkheid en gaf als enige oplossing dat ik het weer kon opsturen. Ja, ja, weer meerdere weken zonder telefoon en zonder uiteindelijk resultaat.
Ik heb besloten om mijn verlies te nemen en mij niet langer te ergeren aan deze ROT CLUB. Het voelt als een bevrijding om me niet langer druk te maken over deze lui die je van het kastje naar de muur sturen. Ik koop nooit weer bij Belsimpel. BARST BELSIMPEL!

Ik heb me zo vreselijk geërgerd aan deze ROT CLUB dat ik er niets meer mee te maken wil hebben.
KOOP NOOIT BIJ BELSIMPEL!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door opus