Klacht: Ik betaal dubbel bij KPN

op 09 april 2013 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Ik heb in februari via internet mijn verhuizing doorgegeven aan KPN. Ik werd in de laatste week van februari gebeld door KPN om het verhuisbericht te verifiëren. Het meisje aan de telefoon raadde mij aan om ook meteen een ander abonnement te nemen, namelijk internet plus bellen, omdat dat goedkoper was dan het losse internetabonnement en het abonnement voor vaste telefonie dat ik had.
Dat wilde ik, en op 4 maart zou telefoon en internet op mijn nieuwe adres ingaan. Het modem kreeg ik voor de verhuizing al op mijn oude adres bezorgd. Netjes geregeld, dacht ik.

Nu blijken de abonnementen op mijn oude adres helemaal niet stopgezet te zijn. Ik betaal dus gewoon nog € 25,42 per maand voor internet en 60,- voor de vaste telefoon.

Ik heb 2 keer gebeld met KPN en heel lang in de wacht gestaan maar ze komen er maar niet uit. Ze hebben me zelfs geadviseerd om hun rekeningnummer te laten blokkeren bij de bank, maar dan kan ik mijn nieuwe abonnement ook niet betalen, dus daar schiet ik niets mee op.

Toevoeging: op 12 april heeft KPN opnieuw €25,42 bij me geïncasseerd voor het oude internetabonnement. Ook die heb ik gestorneerd, maar ik kan natuurlijk niet aan de gang blijven. Jammer dat KPN ook via deze site gewoon niet reageert, terwijl ik toch al mijn gegevens voor KPN bij de extra informatie heb vermeld.

Oude abonnementen stopzetten en het reeds betaalde geld verrekenen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Vaste Telefonie

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Vaste Telefonie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door msmeink