Klacht: Ik bestel iets, ik betaal, krijg niks, maar wel geld terug en daarna account geblokkeerd

op 28 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Op 1 augustus jl. drie iPhone 5s besteld voor onze 3 kinderen. Deze betaald met creditkaart en netjes bevestiging gehad per mail. Daarna bleef het stil. Na een paar dagen zag ik dat ik het geld terug gestort had gekregen op mijn creditkaart. Maar ik kon ook niet meer inloggen op mijn account om te kijken wat er aan de hand was.

Hierna verschillende keren gebeld, gemaild en ge-chat. Maar hoe aardig ze ook allemaal waren …. ze volgen allemaal de procedure met de vast tekst \\\\\\\\\\\\\\\’ik kan het niet zien, ik moet dit doorspelen naar een andere afdeling en binnen 6 dagen hoor je daarvan\\\\\\\\\\\\\\\’. Alleen bij 1 gesprek en 1 chat is het woord \\\\\\\\\\\\\\\’mogelijke fraude\\\\\\\\\\\\\\\’ gevallen. Maar nadere toelichting waarom weten ze niet.

Net de laatste chat gehad met Groupon, maar die wordt gewoon eenzijdig afgebroken tijdens het gesprek.

Kortom: klantvriendelijkheid 0,0!!!!

Dus dan maar eens proberen via deze site een antwoord te krijgen van Groupon.

Als ik antwoord krijg op mijn vraag waarom de bestelling is vervallen, waarom ik met een fraude \\\\\\\\\\\\\\\'stempel\\\\\\\\\\\\\\\' in het systeem sta, ik weer kan inloggen en daarna zelf alle reclamemails kan uitzetten die ik krijg van hun.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Reactie van de melder van de klacht Gérard van Boxtel

2 maanden geleden - Vanmorgen, vrijdag 30 september, via de mail reactie gehad van Groupon via klacht.nl: Je hebt onlangs een klacht gemeld over Groupon. Helaas neemt Groupon jouw klacht niet in behandeling op klacht.nl. Laat Groupon weten wat je hiervan vindt en geef een cijfer voor de wijze waarop Groupon met jouw klacht omgaat! En toen kon ik op een button drukken en een cijfer geven van 1 tot 10. Tsja, wat zou ik toch gekozen hebben? Een dikke vette EEN!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Gérard van Boxtel

1 maand geleden - Op 6 oktober jl. bericht gekregen van Groupon dat ze mijn klacht wel in behandeling nemen. Maar inmiddels zijn we alweer 7 dagen verder ..... Het is zeker een heel moeilijk geval ;-)

Reactie van de melder van de klacht Gérard van Boxtel

1 maand geleden - En nog steeds NIKS gehoord van Groupon .... we zijn nu ruim een maand verder! Wat voor een cijfer zouden ze krijgen voor klantvriendelijkheid????

Alle klachten die gemeld zijn door Gérard van Boxtel