Klacht: ik ben geen member van baDoo

op 10 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik wil graag mijn geld terug van BadOo er is onterecht geld van mijn bankrekening afgeschreven ik ben nooit member geweest er stond u bent nog 2 stappen verwijderd om vip te worden nou eerlijk ik heb daar nooit ter nimmer mee ingestemd en ben gratis 5 keer op BadOo geweest en nu ineens krijg ik onterechte afschrijvingen de bank heeft het geblokeerd

Als ik van BadOo af ben wil er niks mee te maken hebben in wil dat mijn account eraf gaat en graag mijn geld terug krijg ik ben juist van mijn schulden van vroeger af en heb een nieuw leven en zonder schuld en dat wil ik graag zo houden graag verwijder mijn accound

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 10 augustus 2016 om 13:49 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Ik heb u een directe e-mail gestuurd. Ik hoop dat u deze heeft ontvangen en dat ik u zo geholpen heb om uw abonnement op te zeggen. Voor verdere vragen kunt u bellen op 020-2401680 of reageren op de e-mail.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com