Klacht: Ik ben bijna van mijn fiets gereden vanmorgen

op 11 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen rond 7.44 uur fiets ik bij station Leiden. Komt er een bus met kenteken 72 BBH 5 uit een parkeervak volgens mij zonder dat de chauffeur kijkt want ik fiets al naast de bus. Dus ik probeer nog uit te wijken maar doordat hij niet kijkt rijdt hij mij bijna aan. Doordat ik een tik op het raam geef stuurt hij bij. Dan denk ik nog : joh een foutje kan iedereen overkomen. Maar ik werd eigenlijk pas verschrikkelijk kwaad op die chauffeur omdat hij zijn schouders ophaalt en mij verschrikkelijk arrogant aankijkt en doorrijdt zonder mij nog een blik waardig te gunnen. Willen jullie de betrokken chauffeur vertellen dat dit erg veel agressie opwekt en volgens mij is dat juist iets wat jullie zelf helaas ook veel tegenkomen. Met een beetje begrip en vriendelijkheid wordt het voor iedereen leuker op de weg.

Volgende keer anders reageren als je een foutje maakt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 mei 2016 om 15:03 geantwoord

Het bericht betreffende de chauffeur die klant bijna aan heeft gereden heb ik intern doorgestuurd. Wij passen in deze gevallen altijd hoor en wederhoor toe met de chauffeur. De manager in de regio zal dat in dit geval ook doen. Ik ga er dan ook vanuit dat dit niet nogmaals voor zal komen.

^YZ
Webcareteam Arriva