Klacht: Patiënt onnodig laten wachten

op 12 juni 2019 over IJsselland Ziekenhuis in de categorie Ziekenhuizen

Omdat mijn vrouw zicht meld om 08.05 uur
Voor de afspraak van 08.10 uur
Mijn vrouw meld zich voor de 2e keer aan de balie om 08.17 uur met de vraag wanneer de test word afgenomen omdat ze om 08.45 uur bij de arts moet zijn, antwoord mijn collega komt er zo aan.
Mijn vrouw meld zich om 08.25 uur voor de 3e bij de balie voor de test wanneer ze nu getest word omdat anders de tijd voor de uitslag niet meer haalbaar is, omdat ze naar de arts moet,ze krijgt als antwoord; o dan verzetten we die naar een later tijd stipt.
Echter hebben wij nog meer afspraken zegd mijn vrouw.
Naast de balie medewerker zit een andere assistente al vanaf de eerste melding die zegt “ O’ ik wist niet dat u er al was”.
We zitten pal voor de balie op de eerste 2 stoelen.

Wanneer de balie medewerkerster haar werk serieus neemt. En koffie drinken en lekker zit te kleppen met de collega naar de 2e rang schuift

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IJsselland Ziekenhuis

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IJsselland Ziekenhuis nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van IJsselland Ziekenhuis

5 uur geleden - Geachte heer, we vinden het vervelend om te horen dat u geen goede ervaring met ons ziekenhuis heeft gehad. We verzoeken u uw gegevens en de polikliniek die het betreft te mailen aan communicatie@ysl.nl, zodat wij de teamleider van deze polikliniek hierover kunnen informeren.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin SChaaf