Klacht: Ijs lag te ontdooien

op 15 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen donderdag was ik bij de Lidl in Huizen. Diverse mensen, waaronder ikzelf ,viel het op dat er een pallet met ijs stond te ontdooien. Er werd hard gewerkt maar niet met het opruimen van het ijs. Na een aantal klachten werd een doos bekers ijs teruggebracht naar het magazijn maar de rest, dat ook zacht was, werd gewoon in de vriezer gedaan. Als dit ook met bv. vis gebeurt kan dit ernstige gevolgen hebben. Jammer , want vroeger hadden jullie metalen pallets waar het in bewaard werd.

Gewenste Oplossing:

Meestal. Maar nu weet ik niet meer zeker of ik de diepvriesprodukten kan vertrouwen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 juli 2017 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AVHR