Klacht: Iets gestolen uit tas nadat hij was afgegeven door scholier

op 11 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn zoon heeft rond 21 maart 2016 bij de Jumbo op het buikslotermeerpleom in Amsterdam zijn tas moeten afgeven omdat hij de winkel in wilde. Toen hij had afgerekend en zijn tas weer pakte bleek er iets uit te zijn gestolen. Dit hebben wij gemeld bij de bedrijfsleider die zegt hier niet voor aansprakelijk te zijn. De beveiliging Let niet op dr tassen (geen tijd daarvoor), en de tassen worden bewaard buiten het zicht van de beveiligingscameras. Ik heb de winkel per aangetekende brief aansprakelijk gesteld maat tot op heden niets gehoord. Ik ben van mening dat, wanneer je als scholier je tas moet afgeven, deze zodanig worden bewaard dat dit op een veilige manier gebeurd (misschien met als bij de mediamarkt, een paar kluisjes of iets dergelijks) Jumbo wil dat omdat zij geen winkeldiefstal willen, maar andersom als klant wil je dit ook niet.

Als Jumbo mij de schade vergoedt. Ik heb al een nieuw exemplaar gekocht en van allebei de rekening. Maat eigenlijk vind ik het het meest vervelend dat je gewoon helemaal heen reactie krijgt. En het zou nog beter zijn als ze er wat aan doen dat de tassen veilig bewaard worden. Tegenwoordig hebben de kinderen al een tablet of iets dergelijks voor school nodig. En dat is dan in dat geval wel hun schoolspullen. Bij mijn zoon was er trouwens iets anders gestolen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rocky112