Klacht: iets bestellen en betaald en niet ontvangen

op 10 september 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

heb 12juli een tijdschrift meiden besteld via Jouw extravoordeel kaart van Kruidvat, 400 spaartpunten + € 20,- bij betaling. krijg je een jaar lang tijdschift Meiden. Nu zijn wij Dik 2maanden verder helaas nog steeds géén tijdschrift voor onze Dochter, gebeld, gemaild. laatste telefoontje hoor je van deze Meneer zeggen naar dat ik vroeg kent of weet u wel hoe het allemaal werkt, als je iets wil bestellen?? Nee zei deze Meneer!!! Dat dacht ik al, want ik ben net nog door een andere collega doorverbonden naar het bedrijf Mr ticket, daar kreeg ik te horen dat zij géén tijdschriften verkopen maar ticket. En nu ja een klacht in gaan dienen, jaja en dat help. jammer jammer.

Ik ben pas tevreden als ik voor mijn Dochter de beloofde Tijdschrift Meiden krijg en de telefonisch onkosten voor elke dat ik Kruidvat service heb gebeld elke x = het 0.35 cent per gesprek en de standaard bel minuten.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cel-29