Klacht: Iedere maand lege accu

sylvanademi op 07 december 2021 over AGM Scooters in de categorie Brommers, scooters en motoren

Ik heb mijn AGM VX50 in augustus gekocht, en in november startte deze niet meer doordat de accu leeg was. Ik heb AGM benaderd maar accu problemen vallen niet onder de garantie, dus dit heb ik zelf moeten oplossen. Vandaag, niet eens een maand later, heb ik precies hetzelfde probleem. De scooter start niet meer. Er wordt verwacht dat ik dit zelf oplos met een druppellader, maar ik vind het zeer onwaarschijnlijk dat dit normaal is en ‘erbij hoort’. Het lijkt mij overigens ook niet gebruikelijk om iedere vier weken de accu te moeten opladen.

Ik zou graag willen dat er goed naar mijn scooter wordt gekeken, en dat dit vergoed word. Als er niks mis schijnt te zijn zou ik eigenlijk deels mijn geld terug willen, omdat ik vind dat AGM bij de aankoop had moeten vermelden dat deze scooter iedere maand handmatig moet worden opgeladen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AGM Scooters

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AGM Scooters nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sylvanademi