Mijn Klacht:
ik heb 12 juni contract afgesloten onbeperkt bellen en sms + 6 gb internet.
eind juni 1e rekening 80 euro, eind juli rekening 321 euro, eind augustus rekening 189 euro.
ik zit overal op wifi en mijn updates en downloads doe ik alleen via wifi, hiervoor had ik een abonnement bij kpn met 2 gb internet waar ik nooit overheen ging en bij vodafone dus constant wel. sinds 2 weken ben ik afgesloten en nu krijg ik ineens een aanmaning voor een bedrag van 508 euro, terwijl de rekening van september nooit hoog kan zijn omdat ik afgesloten ben.
Gewenste Oplossing:
ik wil dat vodafone zijn zaken op orde brengt en hun klanten op een vriendelijke en professionele wijze behandeld en te woord staat

