Klacht: identiteitsfraude

op 13 februari 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb aangifte gedaan voor identiteitsfraude. Ik ben opgelicht geweest door ene Leo. De afspraak tussen hem en mij was dat ik telefoons ontvang voor geld en dat ik die telefoons aan hem geef. De telefoons zijn inderdaad opgehaald. Maar kreeg nooit geld. Hij heeft abonnementen gesloten namens mij.
T-Mobile had contact met een maatschappelijk werk van de ggz. De maatschappelijk werker zei in een e-mail dat ze me zal proberen over te halen om akkoord te gaan met een termijnbetaling. Dat was haar laatste bericht naar t-mobile. T-Mobile is ervan uit gegaan dat de zin betekent…ik ga proberen haar zover te krijgen dat ze akkoord gaat met betalen als….dat is een bevestiging dat ik akkoord ga met een termijnbetaling. En op basis dat ze ervan uitgegaan zijn, sturen ze me rekeningen na rekeningen. En op basis dat ze ervan uitgegaan zijn dat ik akkoord ben gegaan met een betalingsregeling hebben ze me ingeschreven op de bkr!
Ingangsdatum en minuten en die onzin kloppen niet. Ik heb alleen een abonnement bij telfort.

Laat me met rust. Ik heb geen geld om die onzin te betalen.Ik ga in godsnaam naar de voedselbank. Zo erg is het met mijn geld! Dat jullie aan oplichting doen (maatschappelijk werker zei dat ze me zal proberen over te halen om akkoord te gaan met betalingsregeling. Ik ben nooit akkoord gegaan!) moeten jullie zelf weten maar laat mij met rust! Schade gemaakt naar jullie??? Ow, grappig. Ik stuur geen rekening naar andere mensen op basis van...ik ga proberen haar over te halen dat ze akkoord gaat met betalen en ik schrijf niemand in de bkr op basis van... ik g haar proberen over te halen om akkoord te gaan met een betalingsregeling. Als ik in termijnen ga betalen, dan raak ik mijn huis kwijt! En dan zal ik alles eraan doen dat ik van mensen geld leen om een auto te kopen en zoveel mogelijk in t-mobile winkels in rijden. Wie betaald voor mij schade die ik lijdt??? Veroozaakt door jullie?
Ik EIS kwijtschelding. Want wajoooo, ik ben alles kwijt wanneer ik in termijnen ga betalen!
Ik ben pas tevreden wanneer het is kwijt gescholden.
Jammer dat die wijkagent jullie niet op de hoogte heeft gesteld over mijn agressie!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kruimeltje88