Klacht: Ideal werkt niet, aanbieding verlopen maar geen oplossing

op 13 september 2018 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de website een XPS laptop besteld met betaling via Ideal voor mijn bedrijf. Deze bestelling is nooit verwerkt en met veel moeite een email-adres gevonden waarmee je in contact kunt komen met Dell. Bellen is onmogelijk en email wordt in de regel pas na een aantal dagen beantwoord. Geld is nog niet terug na een week en de aanbieding is verlopen. Het is niet mogelijk om met korting alsnog deze laptop te kopen. Slechte klantenservice is een understatement bij Dell. Jammer, heb meerdere laptops van Dell in huis en ben er tevreden over.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en leveren van de laptop voor dezelfde prijs als geadverteerd op de website.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door andrebergcs