Klacht: Ideal blijkt oplichterij

op 28 augustus 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de site KOBO een ebook besteld en met Ideal betaald. Er kwam echter geen koppeling om betreffende ebook te downloaden. Bedrag is echter wel geincasseerd door NL59ABNA 0626226163. Ik meen dat Kobo,ABNAMRO en Worldpay hier wat aan moeten doen!

Gewenste Oplossing:

Aanpakken van de rekeninghouder en geld teruggestort krijgen. Daarnaast gedegen onderzoek naar koppeling Ideal betaling en louche bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 28 augustus 2017 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Rolf Soesman