Mijn Klacht:
Mijn schoonvader heeft een creditcard via ABN AMRO bij ICS cardservices. We willen de kaart opzeggen want mijn schoonvader is 93 en woont in een verpleeghuis. Maar na meerdere pogingen bij ICS lukt dit ons niet op een normale manier. Mijn schoonvader moet telefonisch zelf de kaart opzeggen maar dat kan hij niet meer door een herseninfarct. Ik ben gemachtigd middels een levenstestament, geupload bij ABN AMRO, maar dit geldt niet voor de creditcard. In januari werd mij telefonisch verteld dat ik ook middels een door mijn schoonvader ondertekende brief kan opzeggen. 15 januari hebben we die brief verstuurd maar tot op heden geen reactie. Afgelopen vrijdag ISC gebeld: ze hebben het druk. Er wordt op gereageerd, maar deze medewerkster vertelde me dat opzeggen middels een brief niet kan. Het gaat maar om 2 euro per maand, maar het idee is natuurlijk dat je makkelijker een kaart af kunt sluiten dan opzeggen. Mijn schoonvader heeft zijn laatste creditcard niet geactiveerd waardoor we geen online omgeving aan kunnen maken waar we waarschijnlijk wel zouden kunnen opzeggen.
Gewenste Oplossing:
Het opzeggen van de creditcard van mijn schoonvader middels een door hem ondertekende brief (die al naar ICS is verstuurd in januari) en binnen een redelijke termijn een reactie.
