Klacht: ICI PARIS XL BELGIE CITY 2

op 14 december 2017 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Zéér teleurgesteld en heeft heel mijn avond verpest, ik ben er echt niet goed van van hou je behandeld wordt. Wou aankopen doen in ICI PARIS XL Belgié City 2 en wou voor meer dan €100 kopen en heb het gewoon laten vallen, ze zijn het niet eens waard. Een oudere damen die vandaag 14/12 aanwezig was met bruin midlang haar. Ik kom binnen en zeg ‘goeiendag’, ik krijg geen antwoord terug en wordt met een boze blik van boven naar onder bekeken. Toen ik vroeg om een parfum te ruiken kwam ze met veel tegenzin en een gezicht tot op de grond en ging erna direct terug weg terwijl ik nog vragen had. Heb een artikel gekocht omdat ik het nodig had, geen communicatie. Niet eens achter mijn klantenkaartje gevraagd en niet gevraagd achter een cadeauverpakking. Ik dacht dat ik nog een cadeaubon had maar heb noet naar de datum gekeken gewoon weg afgeblaft dat het van vorig jaar was.
Doe hier dringend iets aan want ze iets niet de enige maar haar zou ik zeker niet behouden voor een goede klantendienst. Spinrig dat ik jullie mijn gevoelens niet kan overdragen, ik was hier echt niet goed van.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Debby Reyntjens